Pages Menu
Rss
Categories Menu

Napisany przez dnia Lip 24, 2013 w Nowości | 0 komentarzy

Reklamy i uwaga klientów

Reklamy i uwaga klientów

W dzisiejszych czasach marketing jest bardzo ważmy dla wszystkich firm i przedsiębiorców. Reklamy jakie możemy ujrzeć w telewizji, gazetach, bilbordach lub usłyszeć w radiu mają bardzo duże znaczenie dla wysokości sprzedaży oraz zainteresowania klientów.

Niejednokrotnie każdy z nas poddaje się urokowi reklam. Im bardziej są interesujące, zabawne lub estetycznie wykonane tym więcej zainteresowanych to przyciąga. Każda firma pragnie zdobyć jak najwięcej klientów oraz zachęcić ich do kupna danego produktu. Dodatkowo w marketach spotykamy się z wieloma sztuczkami, które mają za zadanie nakłonić nas do skorzystania z oferty. Bardzo często dzieje się tak, że po zakupach w dużym sklepie wychodzimy z niego, wydając o wiele większą sumę pieniędzy niż zakładaliśmy oraz z wieloma niepotrzebnymi rzeczami. Sztuczka ta polega na tym, aby klient kupił jak najwięcej rzeczy, pomimo, że wybiera się tylko po standardowe zakupy. Kiedy chcemy kupić pieczywo oraz potrzebne składniki do stworzenia kanapek na śniadanie, bądź produkty na obiad zawsze musimy przemierzyć całą halę sklepu. Markety specjalnie rozstawiają na dwóch różnych końcach artykuły spożywcze pożytku codziennego, aby w drodze po następne zachęciły ich zbędne na ogół rzeczy, takie jak słodycze, drobiazgi lub zabawki. Najczęściej problem z tym mają rodzice, wybierający się na zakupy z dziećmi, ponieważ to głównie ich uwagę przyciągają drogie zabawki, kolorowe opakowania czekoladek i batoników, a my musimy im kupić chociaż jedną z tych rzeczy. Dodatkowo w sprawie dzieci wielką ich uwagę przyciągają reklamy telewizyjne, dziecko wówczas bardzo chce zdobyć dany produkt, chociaż tak na prawdę wszystkie zabawki po kilku dniach się im nudzą. Kolejnym wielkim sposobem na przyciągnięcie uwagi są panele reklamowe. Są one porozstawiane wszędzie, zwłaszcza przy drogach o dużym ruchu, kierowca oraz pasażerowie spoglądają na reklamę, co często sprawia, że po ujrzeniu korzystnej oferty od razu wybieramy się do danej placówki, z której pochodzi własnie ta oferta. Jest to duże ułatwienie dla osób zajmujących się marketingiem, ponieważ na przykład reklamy telewizyjne muszą być na tyle korzystne i atrakcyjne, żeby nakłonić klientów do specjalnego wyjazdu na te właśnie zakupy, jednak w przypadku pylonów możemy wstąpić przy okazji wstąpić po dany produkt, nie odczuwając, że tracimy nasz czas. Oczywiście po takiej wizycie nigdy nie udaje nam sie kupić tylko jednego wybranego produktu, ale także kilka innych. Warto zwracać uwagę na zakupy, których dokonujemy i upewniać się, czy to wszystko jest nam potrzebne, a na pewno uda nam się zaoszczędzić wiele pieniędzy.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)