Pages Menu
Rss
Categories Menu

Napisany przez dnia Kwi 27, 2010 w Informacje |

Pozycjonowanie stron, a co z reklamą?

Pozycjonowanie stron, a co z reklamą?

Czy pozycjonowanie stron to reklama dla firmy? Czy reklama musi być tylko kolorowym filmem lub obrazkiem pokazującym dany produkt? Oczywiście, że nie. Obecnie jest bardzo wiele sposobów reklamy określonej firmy i określonego produktu, a pozycjonowanie strony jest jednym z nich.
Nie liczy się bowiem kolorowy obrazek, świecący i przedstawiający dany towar, lecz liczy się przede wszystkim efekt danej reklamy, która ma dotrzeć do klienta i przekonać go o zakupie tegoż towaru. Już minęły czasy kiedy to jedna reklama proszku pokazywana w telewizji sprawiała, iż schodził on w sklepach jak świeże bułeczki. Obecnie jest tych proszków dziesiątki i klient nie wybierze najbardziej kolorowej reklamy, lecz najlepszy produkt, który będzie dla nie go skuteczny. Poszukując produktu w Internecie, wpisze w wyszukiwarce po prostu dobry i tani proszek do prania i to właśnie pozycjonowanie strony jako właściwa reklama przedstawi klientowi pierwsza dziesiątkę stron z dobrym proszkiem, które on zechce przetestować.
Dlatego mówimy, że pozycjonowanie stron internetowych jest elementem reklamy internetowej, która wpływa pozytywnie i korzystnie na klienta, który szybciej trafia właśnie na odpowiednio pozycjonowane strony internetowe.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0.0/10 (0 głosów)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)